Blogurile de companie constituie un fenomen lansat cu cativa ani in urma in mediul online, sunt periodice intretinute cu regularitate, in care companiile care le detin propun teme de discutie variate, iar vizitatorii pot posta comentarii si purta discutii cu angajatii.

Blogul eMAG este un un spatiu oficial al companiei, insa informatiile si modalitatea lor de prezentare nu sunt cele cunoscute pana acum de vizitatori. Stilul este informal si direct, iar publicul vizat este cel tanar, care doreste sa afle mai multe informatii si sa comunice cu echipa companiei.

Prin intermediul acestui mediu de discutii, eMAG isi propune sa se apropie si mai mult de comunitatea online si sa pastreze constant legatura cu membrii acesteia.
„Am creat acest spatiu pentru ca simteam nevoia sa iesim din spatele monitoarelor, sa discutam, sa scriem altfel despre noi si despre cum vedem noi lucrurile. Dincolo de produse, servicii si specificatii tehnice sunt oamenii cu preocuparile, gandurile, planurile si visele lor. Deschidem acest nou canal de comunicare pentru ca dorim sa ne cunoasteti si altfel decat pana acum. Veti gasi pe blog opiniile noastre despre evenimente speciale sau viata de zi cu zi, despre online sau offline, despre ce e nou, despre ce ne pasioneaza, ce ne place sau nu”, a declarat Radu Apostolescu, director executiv eMAG.
Categoriile in care sunt incadrate informatiile si opiniile sunt: Cugetari despre online, eMAG, Fun, Industria online, Revolutii si Tehnologie.

Citeste si:

Pe blog exista deja comentarii postate de vizitatori, iar echipa eMAG este deschisa spre dialog si spre imbogatirea subiectelor propuse.

„In fond, chiar daca este un blog de companie, comunicarea este libera, cu subiecte diverse, in afara domeniului in care activeaza compania. Pe parcurs, lista de subiecte si categorii va creste.”, a adaugat Radu Apostolescu.