Compania americana este al doilea producator mondial de cabluri si sisteme de cablare structurata (retelistica). Pentru aceasta zona de business, ProCA isi propune o cifra de afaceri de circa 1 milion de euro in primul an de parteneriat.

„In urmatorii 5 ani ne asteptam la cresteri de 30-40 de procente anual. Cresterile sunt puternic influentate de boom-ul sectorului imobiliar. Este aproape un standard ca fiecare cladire de birouri sau bloc de locuinte nou construit sa fie dotat si cu retea pentru internet, asa cum este prevazut cu retea de energie electrica, de gaze etc”, declara Sorin Stancu, director general ProCA Romania.

Anul trecut zona de cablare structurala a generat afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, iar in 2007 suma va depasi 7 milioane. „Trendul se va pastra si in anii ce vor urma”, declara Bogdan Necula, regional sales manager, Molex Premise Networks. Primul canal autorizat de distributie a produselor Molex atrage dupa sine un nivel ridicat al serviciului. „Vom putea oferi clientului final o serie de beneficii: garantie a lucrarilor, mentenanta etc”, declara Necula.

Citeste si:

Anul trecut, ProCA Romania a realizat o cifra de afaceri cu putin peste 300 de mii de euro pe zona de cablare structurata. Aducerea Molex in portofoliul ProCA „tine de intentia noastra, dar si de tendinta generala a pietei de IT, aceea de focusare pe produsele de brand”, declara Stancu. Strategia ProCA vizeaza eliminarea produselor OEM (non-brand) din oferta sa si inlocuirea acestora, in prima faza, cu cele Molex.

Pentru vanzarea produselor Molex, ProCA va accesa reteaua sa de reseleri, de aproximativ 1500 de companii, dar si segmentul integratorilor si al antreprenorilor direct interesati de componente si solutii complete de retelistica.