"Piata de echipamente si softuri destinate muzicii electronice a crescut constant in ultimii ani si este direct proportionala cu numarul oamenilor interesati de muzica. Pe de alta parte, pulsul pietei a generat la nivel global dezvoltarea unor linii de produse pentru profesionisti si entuziasti cu bugete reduse. Se simte deja o presiune din partea pietei pentru diversificarea acestor game de produse. De exemplu, pana la sfarsitul anului ne-am propus sa vindem scule si softuri de doua sute de mii de euro si, sa nu uitam, e vorba de o nisa", a declarat coordonatorul IT&C Diverta, Catalin Gligan.

Noile produse din domeniul IT&C ce vor fi comercializate in magazinele Diverta includ: interfete audio (placi de sunet profesionale) M-Audio, software pentru inregistrare si editare audio si software mixaj (Ableton, Traktor 3 sau Scratch), monitoare de studio (M-Audio, KRK) si altele. Produsele sunt destinat persoanelor implicate in creatia si mixajul de secvente audio.

Diverta comercializeaza pe piata de retail din Romania produse de papetarie si birotica, carte muzica, film, jocuri si jucarii si IT&C. La nivel national Diverta opereaza o retea de 70 de magazine, care au adus anul trecut companiei o cifra de afaceri de 38 milioane euro, iar pentru anul in curs se estimeaza o cifra de afaceri de 42 milioane euro.

Pe segmentul de jucarii, Diverta estimeaza pentru acest an o crestere a vanzarilor cu 40%, pana la doua milioane de euro, datorita optimizarii gamei de produse si a eliminarii taxelor vamale la jucarii din Uniunea Europeana.