"Pierderile de date sunt cauzate in proportie de 44% de cablurile si conexiunile proaste", a declarat directorul executiv al Reichle&De-Massari, Martin Reichle. Din volumul de vanzari al companiei, 47% l-au reprezentat cablajele, 46%, conexiunile, iar solutiile de fibra optica au reprezentat 6%. Compania are o cota de 6,7% pe segmentul retelelor private

Printre clientii companiei se numara lanturile de magazine Kaufland, Real si Selgros. De asemena, compania mai are clienti in domeniul apararii, in sanatate si in educatie. 85% dintre clientii companiei au fost firme private. Pentru 2008, compania elvetiana se asteapta sa castige clienti pe piata imobiliara, in industrie, precum si in sectorul de telecomunicatii.

Potrivit unui studiu citat de oficialii companiei, piata romaneasca a sistemelor de cablaje structurate s-ar putea ridica in 2008, la 30 - 32 milioane euro, in sectorul privat. "Piata pentru produse de calitate este in crestere. Clientii se orienteaza din ce in ce mai mult spre solutii fiabile si de calitate, in detrimentul solutiilor ieftine, dar slabe calitativ. Pe asta mizam si noi!", a declarat Martin Reichle.

Citeste si:

Compania Reichle&De-Massari a fost fondata in 1964, ca o afacere de familie si isi concentreaza activitatea pe dezvoltarea si productia solutiilor pasive pentru nivelul fizic al retelelor de comunicatii. In 2006, compania a inregistrat o crestere anuala a vanzarilor de 20%, pana la 121,5 milioane euro. In prezent, Reichle&De-Massari are peste 600 de angajati in lume.

Pe piata romaneasca elvetienii au intrat in ianuarie 2006, la nivel de reprezentanta. Compania este prezenta si in Bulgaria de cinci ani, iar dupa primii trei ani a realizat vanzari de 6 milioane euro. "Cam acesta este si ritmul de crestere din Romania. Am putea ajunge sa deschidem o filiala aici, in urmatorii trei - patru ani, in functie de rezultatele pe care le va inregistra biroul deschis aici in prezent", a mai spus directorul general.