Compania RCS & RDS a ajuns in septembrie la un milion de clienti pentru serviciile de telefonie fixa, lansate in urma cu trei ani.

La sfarsitul anului 2004, in decembrie, la cateva luni de la lansare, telefonia fixa RDS.Tel deservea 60.000 de abonati. Acest lucru a fost posibil datorita contextului oferit de liberalizarea pietei de telefonie fixa, mentioneaza compania.

Procesul de crestere a numarului de utilizatori ai serviciului de telefonie fixa RDS.Tel a continuat, ajungand in decembrie 2005 sa atinga pragul de 350.000 de abonati, iar pana in aprilie 2006 acestora li s-au adaugat alti 100.000 de clienti. Evolutia cea mai mare a numarului de abonati a fost inregistrata in perioada aprilie 2006 - septembrie 2007, cand RDS.Tel a ajuns la un milion de abonati.

In 2006, RCS & RDS a raportat o cifra de afaceri de 781.3 milioane lei, in crestere cu peste 95% fata de 2005, cand a raportat o cifra de afaceri de 397.7 milioane lei. Anul trecut, RCS & RDS a obtinut un profit net de 122,7 milioane lei, potrivit informatiilor publicate pe pagina de internet a Ministerului Finantelor.