Operatorul de telecomunicatii Cosmote Romania a inregistrat in perioada 31 decembrie 2007 – 1 ianuarie 2008, cresteri ale traficului de voce de peste 270% mai mari decat in aceeasi perioada din 2006-2007.
"De Craciun si de Anul Nou, clientii Cosmote Romania au efectuat zeci de milioane de apeluri in perioada sarbatorilor, traficul de voce crescand cu circa 260% de Craciun (24 – 26 decembrie 2007), fata de perioada similara din 2006. In ceea ce priveste numarul SMS-urilor trimise, acestea au crescut cu 419% de Craciun, comparativ cu volumul inregistrat in 24-26 decembrie 2006", se arata intr-un comunicat al Cosmote.

Volumul semnificativ s-a mentinut si de de Anul Nou, in perioada 31 decembrie 2007 – 1 ianuarie 2008, cand traficul de voce a fost cu peste 270% mai mare decat in aceeasi perioada din 2006/2007, iar traficul de SMS s-a majorat cu 354%, comparativ cu anul precedent. "Cresterea s-a datorat si majorarii bazei de clienti Cosmote, al carei nivel aproape s-a triplat, depasind la finele anului trecut trei milioane de utilizatori", potrivit aceluiasi comunicat.

Cheltuielile de capital ale Cosmote Romania sunt estimate sa ajunga la 450 de milioane de euro pentru perioada 2005-2007, o parte importanta a acestora fiind directionata catre optimizarea si extinderea retelei. La doi ani de la intrarea pe piata Cosmote are o cota de aproximativ 14%. Veniturile Cosmote Romania au crescut cu 296% in primele noua luni ale anului, pana la 105,2 milioane euro.

Grupul Cosmote, prezent in cinci tari din Sud Estul Europei (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia), inregistra un total de 14,1 milioane de clienti la sfarsitul lunii septembrie a anului acesta si estimeaza sa depaseasca 15 milioane de clienti in urmatoarele sase luni, devansand termenul anuntat initial, 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri