Pe fondul dublarii pietei online din Romania, eMag estimeaza, pentru acest an, un volum de afaceri aproape egal cu nivelul incasarilor de anul trecut estimat pentru Flamingo, unul din liderii retailului clasic de IT, si jumatate din cat au batut, in 2007, casele de marcat ale Altex, cel mai mare jucator din zona retailerilor de produse electronice, electrocasnice si IT&C.

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de IT&C, eletronice si electrocasnice din Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 171 milioane euro (fara TVA), cu peste noua milioane mai mult decat cifra bugetata de catre reprezentantii grupului pentru 2007, in timp ce eMag a raportat pentru anul trecut aproximativ 76 milioane euro.

Compania a raportat in 2007 un profit de 500.000 euro, ca rezultat al succesului inregistrat in procesul de restructurare si consolidare a afacerilor derulat anul trecut, potrivit NewsIn.

Altex a anuntat pentru 2007 vanzari de 300 milioane de euro.

eMAG estimeaza astfel pentru anul acesta o dublare a vanzarilor de pana la 150 de milioane euro, fata de 2007 cand a realizat aproximativ 76 milioane euro.

"Cu o cota de piata de 70%, eMAG.ro a realizat in 2007 o cifra de vanzari de 76,7 milioane de euro, iar pentru 2008 estimeaza o crestere de pana la 140-150 de milioane de euro", a spus directorul de divizie brand al eMAG, Radu Apostolescu.

Pentru segmentul de notebook-uri, principala categorie de produse vandute de eMAG.ro, compania isi propune ca in 2008 sa inregistreze o cota de 22-25% din aceasta piata. Circa unu din patru notebookuri din Romania va fi livrat de eMAG.ro in 2008, sustin reprezentantii magazinului online. Pentru categoria foto-video, pentru care eMAG.ro a avut in 2007 o cota de piata de 12%, estimarea pentru anul in curs este de 15%.

"Cele mai bine vandute produse online sunt, in acest moment, notebook-urile, aparatele foto-video, precum si monitoarele si televizoarele LCD, urmate de multifunctionale, telefoane, solutii mobile si componente PC. In 2008, cresterea cea mai mare se va inregistra in cazul notebook-urilor, urmate de telefoanele mobile, de multifunctionale si de solutii software. In categoria electronicelor, cea mai mare crestere o vor avea televizoarele LCD, urmate de camerele foto si video, ramele foto digitale si echipamentele audio", a precizat Radu Apostolescu.

Citeste si:

Dintre clientii magazinului online, 60% sunt persoane fizice si companii mici, iar 40% il reprezinta companiile mijlocii si mari. Printre companiile din portofoliul eMAG se numara Coca Cola, Nestlé, Ernst & Young, Paynet si ING.

Site-ul eMAG primeste 1.250.000 de vizite lunar, iar numarul de produse din oferta este de peste 11.000, compania tintind sa devina cel mai important retailer.

eMAG a ianugurat anul acesta noi canale de comunicare online cum ar fi blogul si forumul de discutii, astfel incat publicul tanar poate comunica direct cu echipa companiei.

Lansat in 2001 ca magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre pionierii pietei de comert electronic din Romania.Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. Ponderea principala a vanzarilor este constituita de echipamentele IT&C, urmate de aparatura electronica: notebook-uri, produse LCD, LCD TV, monitoare si proiectoare, aparate foto si video, componente, solutii pentru imprimare.

PCFun, un alt jucator important de pe piata de profil, estimeaza pentru 2008 dublarea cifrei de afaceri, la 15 milioane dolari, fata de anul trecut cand au atins tinta de 7,5 milioane dolari.

PCfun.ro este un magazin online pentru produse IT, electronice si telefoane mobile, operat de FiT Distribution, care a fost lansat la mijlocul anului 2006 si reprezinta 45% din cifra de afaceri a grupului.

Citeste si Comertul online din Romania trece pragul de 250 mil. euro in 2008.

Comertul online din Romania trece pragul de 250 mil. euro in 2008

Comertul online din Romania trece pragul de 250 mil. euro in 2008