"Despre orice sector am vorbi - IT, Telecom, industrie - toti jucatorii de pe piata au nevoie de infrastructuri fiabile si versatile, de calitate exceptionala, capabile sa previna caderile retelelor de comunicatii. Intr-un sector efervescent precum Real-Estate, o retea eficienta de comunicatii ofera valoare adaugata spatiului respectiv", a declarat Cristina Deac, Representation Office Manager al Reichle & De-Massari Romania.

Potrivit acesteia, ponderea solutiilor de fibra optica a crescut de-a lungul anului trecut la 41,5% din totalul vanzarilor in Romania, fapt influentat de cererea in crestere pentru conexiuni de mare capacitate si orientarea operatorilor si a companiilor pe asigurarea calitatii si fiabilitatii retelelor.

R&M a cunoscut anul trecut afaceri importante pe segmentul Telecom, Fiber-To-The-Home si Fiber-To-The-Building fiind aplicatii sustinute in mod curent prin activitatea biroului de la Bucuresti, in colaborare cu parteneri din intreaga tara.

La nivel mondial, Reichle & De-Massari AG a inregistrat o cifra de vanzari cu 23% mai mare fata de anul anterior, totalizand 241 de milioane CHF (150 milioane de Euro), ceea ce reprezinta o dublare a vanzarilor in ultimii cinci ani.

Citeste si:

"Profitul operational inainte de deducerea dobanzilor si a taxelor (EBIT) a reprezentat 13% din cifra de afaceri si are un trend pozitiv", a afirmat directorul executive al R&M, Martin Reichle.

Un procent de 25% din totalul vanzarilor a fost inregistrat in Elvetia, unde R&M este lider de piata, avand o rata de crestere de 20%. Subsidiarele din strainatate au cunoscut cresteri dinamice, imbunatatindu-si cotele de piata in mod constant.

"Prezenta internationala obtinuta prin activitatea organizatiilor noastre, angajarea propriilor competente, autonomia echipelor si stransa colaborare in proiecte cu parteneri calificati au fost bine primite pe diversele piete pe care activam" a adaugat Martin Reichle.

In Europa, principala piata externa o reprezinta Germania, unde vanzarile au crescut cu 22%. Cifrele de afaceri au crescut si in tarile din Europa de Est si de Sud-Est. Dar cea mai mare crestere a fost inregistrata pentru a patra oara consecutiv in regiunea Orientului Mijlociu (Regiunea MEA – Middle East & Africa), unde vanzarile au fost duble ca volum fata de cele din 2006.