Investitia face parte dintr-un proiect international de 250 de milioane de euro, a declarat Murat Mediceler, Services Manager, Key Emerging Markets Dell-EM-EMEA.

Dell ProSupport este disponibil atat pentru clientii corporate si pentru companiile mici si mijlocii, cat si pentru organizatiile publice.

Cea mai mare parte din aceasta investitie a fost canalizata catre reteaua logistica, serviciile de suport tehnic sau contractele cu partenerii. In tara au fost deschise 11 centre de preluare pentru unitatile Dell vandute.

Dell a incheiat anul 2007 cu o cota de piata de 9% si a vandut a vandut 84.421 de unitati, dintre care 54.831 de notebook-uri, 2.150 de servere si 27.440 de desktop-uri, a declarat Mihai Guran, Country Manager Dell Romania.

Citeste si:

Numit in functie in luna februarie a aului 2008, dupa ce Dragos Mateescu a fost promovat Regional Business Development Manager pentru regiunea KEM (Key Emerging Markets) din Dell EM-EMEA, Mihai Guran spune ca isi propune pentru primul sau an din mandat o crestere a vanzarilor de 50%, pe o piata care va creste cu aproximativ 30%.

Acesta a precizat peste 50% dintre clientii Dell in Romania sunt reprezentati de Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM), urmate de segmentul de clienti individuali, corporatiile si institutiile guvernamentale.

In business-ul Dell, Romania se afla la acelasi nivel cu Ungaria, dar este pe o pozitie mai buna decat Polonia si Bulgaria, a declarat, Laurent Binetti, General Manager, Director Key Emerging Markets EMEA, declarandu-se multumit de evolutia companiei in tara noastra.