YouTube a adaugat o optiune gratuita pe site pentru utilizatorii sai, care va arata celor care au creat videoclipurile respective cand si unde sunt urmarite acestea, editeaza International Herald Tribune.
Astfel, compania spera sa transforme site-ul YouTube intr-unul interactiv, in care marketerii isi pot testa mesajele, a declarat Tracy Chan, product manager al YouTube.

Noul program se numeste YouTube Insight, si furnizeaza o imagine de ansamblu detaliata in ceea ce priveste popularitatea videoclipurilor, atat referitoare la cadrul temporal, cat si la cel spatial, care a fost ignorat in Statele Unite.

YouTube furnizeaza informatii analitice elementare creatorilor de videoclipuri, inca de la introducerea acestora, precum: numarul vizitelor videoclipului respectiv, rating-ul acestora si numarul de comentarii postate.

Advertiserii, in schimb, vor primi informatii mai sofisticate referitoare la videoclipurile uploadate pe site, conform International Herald Tribune.

Datorita informatiilor din rubrica Insight, creatorii videoclipurilor pot intra in specificitatile performative ale videoclipurilor, si pot gasi, de exemplu, informatii vechi, care ii pot ajuta sa-si promoveze munca mult mai bine.

Informatiile, prezentate sub forma unei harti colorate si codate, sunt accesibile printr-un link, localizat in pagina de utilizator a creatorilor de videoclipuri. De asemenea, datele introduse vor fi updatate zilnic, au spus oficiali ai companiei.

Insa, este mai putin probabil ca un utilizator obisnuit al site-ului sa fie mai interesat de aceste date decat este un marketer, scriu jurnalistii Herald Tribune. Acestia pot folosi informatiile respective in diferite moduri, dupa cum opineaza directorii retelei sociale.

“YouTube a devenit, efectiv, un site exclusiv publicitar, sau un instrument exclusiv perspicace”, a afirmat Chan.

YouTube s-a aliat, luna aceasta, cu cel mai popular producator de casete video, TiVo, pentru a aduce consumatorilor TV posibilitatea de a viziona clipurile video existente pe reteaua sociala direct la televizor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri