CES a incheiat anul 2007 conform estimarilor initiale, raportand un numar de aproape 77.500 PC-uri si o crestere anuala de 19,22%.

Pe segmentul desktop-urilor, la nivelul intregului an 2007, CES a inregistrat o cota de piata de 6.2% prin marca DAVIO si aproape 2% prin MYRIA, iar pe segmentul notebook-urilor, cota de piata inregistrata este de 2%, exclusiv prin marca MYRIA. Comparativ cu 2006, sistemele DAVIO au inregistrat o scadere cu 9%, aceasta pe fondul introducerii noii marci MYRIA (decembrie 2006) care a reusit in numai 12 luni sa atinga peste 13.110 unitati desktop, mizand pe o solutie completa hardware si software preinstalat.

In ceea ce priveste ultima parte a a anului, pe segmentul Desktop CES si-a dublat productia de PC –uri la 13.467 unitati in trimestrul trei la peste 25.550 unitati in trimestrul patru. De asemenea, sistemele portabile marca MYRIA au inregistrat o crestere cu peste 70% in trimestrul patru fata de trimestrul trei al anului, ajungand la 2.220 unitati vandute in trimestrul patru.

Citeste si:

Raportat la totalul pietei, CES a inregistrat o cota estimativa de 7.4% la nivelul trimestrului patru si de 8.2% la nivelul intregului an.

Un moment major al evolutiei companiei in 2007 a fost marcat in trimestrul doi, cand CES a inregistrat o cota de piata de 9.6% din totalul pietei (desktop, notebook si servere), mentinandu-si, conform datelor furnizate de IDC, pozitia de lider in randul producatorilor autohtoni si urcand pe treapta a doua in topul general al producatorilor de PC-uri din Romania.

Totodata, din punct de vedere valoric, CES a inregistrat in trimestrul al doilea o cota de piata de 6.1%, mentinandu-si pozitia in topul primilor cinci producatori. Conform IDC, CES a fost singurul producator autohton pozitionat in acest top, alaturi de marii jucatori internationali, clasament ce a confirmat performantele companiei in privinta alinierii brandurilor proprii la nivelul celor produse de companiile multinationale.