Pe intreaga piata de televiziune din Romania serviciul de televiziune digitala furnizat de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare de mai mult de 1,5 milioane de romani.

„Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

In prezent, clientii Romtelecom care incheie contracte pentru Dolce pe o perioada de 2 ani platesc lunar un abonament de 3,9 euro, fara TVA, si nu achita nicio taxa pentru prima luna de abonament.

Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga, pentru care, de asemenea, compania inregistreaza cele mai mari rate de crestere de pe piata romaneasca.

Citeste si:

Romtelecom a inregistrat anul trecut pierderi de 21,1 milioane de euro, dupa ce în 2006 a obtinut un profit net de 55,2 milioane de euro, iar veniturile au scazut cu 2,6%, la 871,9 milioane euro.

Actionarul majoritar al Romtelecom, OTE, a anuntat ca, potrivit standardelor IFRS, rezultatele din 2007 arata ca "Romtelecom a inregistrat cresteri masive pe segmentele de servicii de date, Internet de banda larga si televiziune si a reusit sa opreasca pierderea neta de clienti pentru telefonia fixa, stabilizand baza de clienti la aproximativ trei milioane".

UPC Romania, unul dintre concurentii Romtelecom, a anuntat, pentru anul 2007, 37.400 abonati pentru serviciul de cablu digital, dintre care aproape 31.000 sunt clienti dobanditi in anul trecut. Romtelecom mai concureaza pe piata din Romania si cu compania RCS&RDS.