“Brandurile romanesti s-au impus deja pe piata si, pe fondul unei sensibilitati la pret, au inceput sa concureze destul de serios cu cele internationale in fata clientilor. Cumparatorii au din ce in ce mai multa incredere in brandurile autohtone, avand in vedere faptul ca unele dintre acestea ating un nivel de performanta similar celor internationale, avand ca avantaj si pretul accesibil”, considera Jiri Rizek.

Oficialul a precizat ca, in primele trei luni ale anului 2008, vanzarile de calculatoare proprii realizate de Flamingo au crescut cu 70% fata de perioada similara a anului trecut si au contribuit cu 14 procente la cifra de afaceri a companiei. Astfel, in trimestrul intai al acestui an, PC-urile produse de retailer si-au adjudecat o cota de 9,7% din piata locala de calculatore.

Pe primele trei locuri in trimestrul I 2008 la vanzari s-au clasat HP, Fujitsu Siemens si Acer. Cota de piata cumulata a acestora depaseste 31% din numarul total de PC-uri livrate in perioada ianuarie-martie.

Citeste si:

Flamingo mizeaza pe tendinta de replacemnt a sistemelor vechi, dar si pe accesibilitatea brandurilor romanesti pentru a-si spori cota de piata pe segmentul PC-urilor pana la finele anului.

“Pana la sfarsitul lui 2008, estimam ca vom atinge o cota de piata de 11% pe acest segment. Tendinta romanilor de a inlocui echipamentele vechi cu cele de ultima generatie si propunerea din partea companiei a unor modele de sisteme de desktop puternice si complexe, de referinta pe piata de profil, alaturi de accesiblitatea preturilor, comparativ cu brandurile internationale, vor determina o crestere a numarului de solicitari pe acest segment in 2008”, a spus Jiri Rizek.

Compania estimeaza o crestere cu 50% a vanzarilor de PC-uri sub brand propriu in anul 2008, comparativ cu anul precedent.