Oficialul a precizat ca, in primele trei luni ale anului 2008, vanzarile de calculatoare proprii realizate de Flamingo au crescut cu 70% fata de perioada similara a anului trecut si au contribuit cu 14 procente la cifra de afaceri a companiei. Astfel, in trimestrul intai al acestui an, PC-urile produse de retailer si-au adjudecat o cota de 9,7% din piata locala de calculatore.
Pe primele trei locuri in trimestrul I 2008 la vanzari s-au clasat HP, Fujitsu Siemens si Acer. Cota de piata cumulata a acestora depaseste 31% din numarul total de PC-uri livrate in perioada ianuarie-martie.
Flamingo mizeaza pe tendinta de replacemnt a sistemelor vechi, dar si pe accesibilitatea brandurilor romanesti pentru a-si spori cota de piata pe segmentul PC-urilor pana la finele anului.
“Pana la sfarsitul lui 2008, estimam ca vom atinge o cota de piata de 11% pe acest segment. Tendinta romanilor de a inlocui echipamentele vechi cu cele de ultima generatie si propunerea din partea companiei a unor modele de sisteme de desktop puternice si complexe, de referinta pe piata de profil, alaturi de accesiblitatea preturilor, comparativ cu brandurile internationale, vor determina o crestere a numarului de solicitari pe acest segment in 2008”, a spus Jiri Rizek.
Compania estimeaza o crestere cu 50% a vanzarilor de PC-uri sub brand propriu in anul 2008, comparativ cu anul precedent.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: