Aceasta infuzie de capital este cea mai evidenta crestere din zona retelelor sociale care a fost semnalata, dupa ce in urma cu trei ani de News Corporations a platit 580 de milioane dolari pentru MySpace.

De asemenea, AOL a cumparat Bebo pentru 850 milioane de dolari, aceasta mutare fiind urmata de Facebook care a impus o cota de nivel in industria de gen anul trecut, cand Microsoft a intrat in competitia cu Google si Yahoo pentru a cumpara o felie din companie, iar reteaua sociala a fost evaluata la 15 miliarde de dolari.



Potrivit speciailistilor, aceste site-uri de business au primit o atentie sporita din partea utilizatorilor de internet, iar LinkedIn incaseaza profituri prin vanzarea de publicitate de pe site. Dupa calculele companiei, LinkedIn va avea in acest an venituri cuprinse intre 75 milioane dolari si 100 milioane dolari, de doua ori mai mare decat anul trecut.
LinkedIn a fost creat in 2003 de directorul executiv al PayPal, Reid Hoffman, si a strans 23 de milioane de membri, fiind intrecut de Facebook care are peste 116 milioane de utilizatori.

Totusi, compania are castiguri mai mari decat Facebook deoarece utilizatorii de business sunt mai fideli si mai prosperi, astfel incat compania este mai atractiva pentru publicitate. LinkedIn castiga bani si din reclamelele cu locuri de munca plasate pe site.