Unealta dezvoltata de Google va fi disponibila gratuit si va concura serviciile oferite de cei de la Nielsen sau ComScore, care percep tarife destul de mari pentru acelasi lucru, dupa cum informeaza Wall Street Journal.

Companii precum Nielsen sau ComScore publica, de obicei, panouri si cercetari selective pentru consumatori, de tipul celor care promit un studiu de 150 de pagini pentru 10 centi. Acestea, spre surpinderea tuturor, nu sunt intotdeauna corecte fata de consumatori, acestia avand de pierdut.

Instrumetul dezvoltat de Google va fi capabil sa colecteze date actuale de unul singur de pe toate serverele de Internet, relateaza The Inquirer.

A permite accesul gratuit la acest serviciu ar putea parea ciudat, insa, fara indoiala, este doar o alta strategie de marketing pe care o pun in aplicare cei de la Google, care doreste sa se detaseze de concurenta si sa impinga publicitarii de competitia platita.

Citeste si:

Google isi anunta noul serviciu la nici o saptamana dupa ce a scos noul serviciu de Trenduri, un tip mai puternic de versiuni analitice.

Software-ul le permite utilizatorilor sa compare traficul de pe Internet si numarul de vizitatori unici zilnici pentru doua sau mai multe site-uri, folosind date generate de cautari organice.

Serviciul arata de unde sunt vizitatorii site-ului respectiv, indiferent de locul din care acestia provin. Acest nou instrument se arata, inca de pe acum, a fi destul de interesant.