De asemenea, compania doreste sa majoreze vanzarile de echipamente video de inalta definitie.

Compania, care vinde console de jocuri PlayStation 3 si aparate de fotografiat digitale Cyber-shot, a anuntat ca vrea sa-si dubleze veniturile din pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India si China, la 2.000 miliarde yeni (11,8 miliarde euro), ca parte a unei noi strategii pe trei ani, pana in martie 2011.

Sony vrea sa majoreze randamentul capitalurilor proprii la 10%, fata de aproximativ 6% in ultimii trei ani, si sa atinga o marja a profitului operational de 5%, prevazuta intr-un plan anterior. Aceasta a atins 4,2%, la sfarsitul lui martie.

Citeste si:

Nivelul curent al randamentului capitalurilor proprii Sony este foarte redus, in comparatie cu cel al concurentilor Samsung Electronics, cu 14%, si Philips Electronics, cu 23%.

"Tinta arata ca Sony relizeaza faptul ca ar putea deveni o tinta de preluare daca nu majoreaza randamentul capitalurilor proprii la cel putin 10%", a declarat Mitsushige Akino, un expert din cadrul Ichiyoshi Investment Management.