"Dorim sa oferim o metoda simpla care sa elimine nenumaratele griji legate de plata facturilor si sa impunem noi standarde de plata electronica pe piata din Romania. Planurile noastre includ dezvoltarea a 6.000 de puncte de prezenta pana la sfarsitul lui 2009 si o investitie de sase mil. de euro, in procese de dezvoltare si implementare de noi servicii", a spus Luis Janeiro, directorul general executiv al PayUp Group.

PayUp Romania va furniza servicii de plata pentru companiile nationale si regionale emitente de facturi cum ar fi companiile de utilitati, furnizorii de telefonie, precum si servicii pentru utilizatorii finali si consumatori. Extinderea PayUp pe piata din Romania este parte a strategiei sale de dezvoltare pe noile piete ale UE.

Conform unui studiu efectuat de PayUp in Romania, aproape 40% dintre utilizatorii de servicii pre- platite folosesc reincarcarea elexctronica a creditului, iar piata este foarte dinamica si in continua crestere. De asemenea, circa 32% din utilizatori isi reincarca electronuic contul pre-pay in supermarketuri, 31% dintre ei la reprezentantele companiei de telefonie mobila, 30% in magazine universale si 27% in hipermarketuri. Piata de plata electronica a facturilor din Romania este evaluata anual la 5,8 miliarde de euro si 180 milioane de facturi emise.

Citeste si:

Extinderea PayUp in Romania va fi sustinuta de dezvoltarea puternica a unei retele nationale de agenti de retail, fiind vizate in prima faza orasele Bucuresti, Craiova, Timisoara, Constanta, Oradea si altele.

PayUp este o companie multinationala cu sediul in Olanda la Amsterdam. Momentan grupul este prezent in cinci tari Polonia, Serbia, Spania, Portugalia si Romania.