Totusi, statiile mobile Vaio constituie inca o oportunitate extraordinara pentru Sony in ceea ce priveste mediul de business, gigantul japonez lansand game variate de laptopuri specifice acestei zone.

Noua strategie de concentrare pe segmentul consumatorilor nu va scadea nivelul de cumparare in zona de business, care a avansat, din punct de vedere al vanzarilor, odata cu lansarea seriilor FW si Z, a mentionat Duncan.

“Consider ca Sony, ca si companie, este inca foarte atenta la cerintele clientilor sai si se concentreaza foarte mult pe ceea ce isi doresc acestia, vis-a-vis de gama Vaio”, afirma Duncan.

Decizia de a imparti interesele companiei astfel incat aceasta sa se dedice exclusiv consumatorului este o miscare importanta in activitatea producatorului japonez.

Totodata, crearea unei unitati care sa se dedice in mod strict consumatorului creeaza mai putina confuzie in randul utilizatorilor la nivel de achizitie de produs.

Citeste si:

“Vaio este un laptop ravnit de multe persoane, mai ales datorita tehnologiei nou adaugate, numita X-Black, precum si monitorului de 16:9”, a concluzionat Duncan.

Vanzarile de laptopurile Sony Vaio de pe piata locala s-au cifrat, in primele sase luni in Romania, la patru milioane de euro.

Compania japoneza Sony si-a propus pentru urmatorii doi ani obtinerea unei cote de 5% din piata laptopurilor din Romania, estimata la 200.000 de unitati in acest an si la 350.000 de unitati in 2010.

Segmentul laptopurilor business a reprezentant, in primul semestru de la intrarea pe piata romaneasca a jucatorului, 20% din vanzari, fata de 10%, ponderea propusa initial.