“Domeniile online de sport detin ingredientele perfecte pentru a atrage toate tipurile de consumatori, pentru ca site-urile sportive si-au construit, in timp, o audienta formata din fani loiali echipelor preferate”, sustine Paul Verna, senior analyst eMarketer.

Acesti fani au o sete extraordinara de fapte, statistici si concursuri, si de aceea doresc sa isi imparta cunostintele si opiniile cu altii.

Ceea ce este cel mai important insa, si are influenta directa si asupra marketerilor, este faptul ca fanii sportului sunt dipusi sa plateasca pentru continut premium si ca sunt obisnuiti cu prezenta sponsorilor si advertiserilor, de la diverse evenimente sportive.

“Odata cu evolutia Internetului si a metodelor de targetare a consumatorilor prin publicitate, se vor moderniza in mod firesc si site-urile sportive”, adauga Verna.

Astfel, pentru 2008, eMarketer estimeaza veniturile aduse de site-urile sportive la 1,72 miliarde de dolari (1,09 miliarde euro), iar pentru anul urmator la 1,88 miliarde de dolari (1,19 miliarde euro), urmand ca, pe o perioada de 5 ani (din 2007 pana in 2012) sa se dubleze.

Citeste si:

“Cresterea venitului se va datora, in mare parte, cresterii continuturilor publicitare sportive”, dupa cum afirma Verna.

Asadar, piata site-urilor de sport din Statele Unite va creste si datorita publicitatii, ajungand la o marire de la 55%, cate se inregistra in 2007, la 66% peste cinci ani.

In acest an, nivelul publicitar de pe site-urile sportive americane va creste cu 22%, pana la un miliard de dolari (637 milioane euro), pentru ca, in 2012, sa ajunga la 1,95 miliarde de dolari (1,24 miliarde euro).

“Veniturile aditionale vor veni din activitati extra, din partenriate sau bilete la competitiile sportive puse in vanzare pe site-uri”, mentioneaza Verna.