Mio Technology a incheiat al doilea trimestru al anului 2008 cu rezultate record – peste 35% din piata dispozitivelor GPS, compania asigurandu-si pozitia de leader in Europa Centrala si de Est.

De asemenea, Mio Technology detine o pozitie importanta in regiune pe piata dispozitivelor PDA (Personal Digital Asistent), cu o cota de piata de 82%.

"Compania noastra este relativ tanara, existand pe piata din 2002. O cota de piata de peste 35% pe un segment atat de competitiv in regiune reprezinta un rezultat exceptional, si in acelasi timp dovada puterii brandului nostru. Rezultatele obtinute ne permit sa alocam o parte mai mare a veniturilor pentru cheltuieli referitoare la cresterea calitatii serviciilor, precum: actualizarea gratuita a hartilor sau un call-center dotat cu tehnologie moderna", a declarat Anna Janas (foto), Senior Brand Manager al Mio Technology pentru Europa Centrala si de Est.

Citeste si:

Mio Technology a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud, avand peste 1.500 de angajati in intreaga lume si distribuindu-si produsele in mai mult de 47 de tari.

Compania ofera o serie larga de dispozitive mobile de navigatie, printre care dispozitive de navigatie auto si telefoane mobile cu functii PDA si GPS, toate proiectate pentru a permite utilizatorilor explorarea lumii. In prezent, Mio Technology este liderul vanzarilor de dispozitive GPS pentru Europa Centrala si de Est si al treilea vanzator ca marime la nivel global.