Voce Mobil ofera cel mai mic tarif oferit pana acum de companie si unul dintre cele mai mici preturi de pe segmentul rezidential pentru convorbirile catre retelele mobile – 7 eurocenti pe minut in afara perioadei de varf.

Voce International are cel mai mic tarif de pe piata pentru convorbirile internationale in retele de telefonie fixa (2,7 eurocenti pe minut in afara perioadei de varf) catre UE, SUA si Canada, la care se adauga 60 de minute incluse in abonament, care pot fi folosite oricand pentru convorbiri catre destinatiile mentionate.

Voce Mobil si Voce International includ si 60 de minute de convorbiri in reteaua Romtelecom in perioada de varf si convorbiri nelimitate catre toate retelele de telefonie fixa din Romania in afara orelor de varf.

Voce Total combina cele doua abonamente mentionate mai sus, impreuna cu beneficiile oferite de Voce Nelimitat, care este abonamentul cu cele mai multe optiuni de pana acum. Abonamentul ofera tarife mai mici atat pentru convorbirile catre retelele mobile, cat si pentru convorbirile internationale, in plus fata de cele 60 de minute de convorbiri internationale incluse si convorbiri nelimitate si gratuite catre retelele fixe nationale.

Pentru contractele incheiate pe 2 ani, toti clientii, noi sau existenti, care se aboneaza la Voce Mobil si Voce International pana la 31 octombrie vor primi un discount de 2 euro din valoarea abonamentului pe intreaga durata a contractului, factura detaliata primita gratuit timp de un an si un telefon DECT Siemens gratuit.

''Am lansat primele abonamente cu convorbiri nelimitate in urma cu aproape un an, prin proiectul Clientul pe locul 1. Ne reinnoim acum promisiunea de a pune intotdeauna Clientii pe locul 1 printr-un nou set de abonamente si le dam posibilitatea de a avea o conexiune gratuita la Internet pentru un an'', a spus Yorgos Ioannidis, CEO al Romtelecom.

Internet gratuit si laptopuri cadou

Astfel, clientii care se aboneaza la orice serviciu de voce pentru o perioada de 2 ani, pana la 31 octombrie, vor primi o conexiune gratuita la Internet pentru o perioada de un an. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibila in primul an contractual de luni pana vineri, intre orele 20 si 6, si pe intreaga durata a weekend-ului. In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati un abonament de 7,5 euro pe luna.

Citeste si:

Pe categoria business, clientii persoane juridice pot beneficia intre 15 septembrie si 15 decembrie de o noua oferta de servicii de date si Internet ce le aduce un laptop la fiecare megabit de acces la Internet Premium achizitionat. Noua oferta este valabila pentru totii clientii persoane juridice, care incheie contracte de cel putin 2 ani. Produsele pentru care se aplica oferta sunt IPFix Ultra de 1 si 2 Mbps si MetroNET de la 1 la 50 Mbps, astfel clientii putand primi pana la 50 de laptop-uri pentru fiecare conexiune contractata. Laptop-urile oferite sunt marca Fujitsu Siemens, dotate cu procesor Intel Pentium Dual Core si memorie RAM de 2 GB.

Repozitionare prin sloganurile ''Bucura-te de viata!'' si ''Te sprijinim sa reusesti!''

Rezultatele proiectului Clientul pe locul 1 se pot observa in ultimul studiu realizat in acest sens, emis la jumatatea anului 2008, care arata o schimbare semnificativa a perceptiei clientilor despre Romtelecom.

Compania a inregistrat o premiera europeana, prin cresterea cu peste 50% a nivelului satisfactiei clientilor de telefonie fixa intr-un an si jumatate. In prezent, Romtelecom este intre primii 10% operatori europeni de telefonie fixa in ceea ce priveste satisfactia clientilor.

''Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune'', a adaugat Ioannidis.

Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul ''enjoyer'', exprimat prin pozitionarea de brand ''Bucura-te de viata!'', in timp ce pentru segmentul business, noul brand are arhetipul ''creator'', exprimat prin pozitionarea ''Te sprijinim sa reusesti!''.

Pana la 31 octombrie, clientii care se aboneaza la Voce Seara si Weekend si Voce Nelimitat, vor primi, in functie de perioada contractuala, de 1 sau 2 ani, instalare gratuita, 6 sau 12 luni de discount de 50% din abonament si 6 sau 12 luni factura gratuita si o optiune de Voce la alegere. Clientii care semneaza contracte pe 2 ani vor primi si un telefon DECT Siemens gratuit.