''Agentii nostri vor monitoriza procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna'', a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.

Call center-ul a devenit operational in august si, pana acum, aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Romtelecom, o rata cu 35% mai mare fata de standardul industriei.

Piata generala de business adresata de agentii call center-ului este estimata la aproximativ 250 000 companii active.

Citeste si:

Operatorul a inregistrat in al doilea trimestru fiscal venituri de 223,9 milioane de euro, in crestere cu 2,7% fata de perioada similara a anului trecut si o pierdere operationala de 1,9 milioane de euro.

Numarul de abonati pe telefonie fixa a scazut cu 3%, pana la 2,99 milioane comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cresterile veniturilor cu 48% inregistrate pe serviciile de date au diminuat impactul produs de scaderea numarului de linii fixe.