Compania a inaugurat de la inceputul acestui an 40 de magazine dintre care 21 in sistem de franciza, iar anual Germanos realocheaza 10% din punctele de vanzare pentru a creste rentabilitatea afacerilor.

"Pana la finele lui 2008 vom mai deschide inca 30 de magazine, investitia medie pentru o unitate fiind cuprinsa intre 50.000-60.000 euro. Azi am inaugurat cel de-al 240-lea magazin al retelei noastre si cel de-al 40-lea deschis in acest an”, a declarat Aris Karoussos (foto), retail general manager Germanos Telecom Romania.

Potrivit acestuia, expansiunea retelei va continua si anul viitor, cand numarul de magazine inaugurate va reprezenta doar 15-20% din numarul celor deschise in 2008, ca urmare a ratei mari de penetrare a telefoniei mobile.
Principalele targeturi ale retailer-ului sunt cresterea vanzarilor pe produsele Cosmote si Romtelecom, dar si vanzarea de telefoane fara conectare.

Retailer-ul este prezent in peste 110 orase din tara si opereaza o suprafata comerciala de peste 12.500 metri patrati, iar cele 30 de unitati programate pentru anul acesta vor fi deschise atat in orasele mari, cat si in cele mici, cu peste 30.000 de locuitori.

Citeste si:

Germanos Telecom, ce opereaza peste 900 de magazine la nivel international, a realizat in primul semestru al acestui an venituri de 486,4 milioane de euro, in crestere cu 13,8% fata de perioada similara a anului trecut, cand a realizat afaceri de 427,6 milioane de euro.

Profitul operational al retailer-ului a cunoscut o scadere de 99,1% pana la o valoare de 0,1 milioane de euro fata de perioada similara a anului trecut, cand a afisat un profit operational de 10,7 milioane de euro. In primul semestru al acestui an Germanos a atras 62% din activarile pe tot grupul.

Al doilea jucator de pe aceasta piata este Fonomat, retailer GSM cu 175 locatii, urmat de Euro GSM, cu 120, Avenir Telecom, peste 100 de unitati, si Say, cu 63 de magazine. Germanos a intrat in Romania in 1996, ajungand sa fie prezent in peste 90 de orase.