„Privind targetul Mio pentru vanzarile de GPS in trimestrul al treilea, vizam 17.000 de bucati, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand am avut jumatate din aceasta suma”, a declarat, pentru Wall-Street, Anna Janas (foto), Senior Brand Manager Central&Eastern Europe.

Potrivit calculelor Wall-Street, la un pret mediu de 350 de euro pentru un dispozitiv GPS, Mio ar putea termina trimestrul al treilea cu afaceri de aproximativ 6 milioane de euro.

In acest trimestru, compania estimeaza ca piata se va ridica la 35-40 de mii de unitati, iar pentru 2009 compania estimeaza o crestere de 100% fata de cea inregistrata anul trecut.

„Privind evolutia pietei de GPS din Romania pentru trimestrul al treilea al anului curent putem estima o valoare de 35-40 de mii de bucati. Privind estimarile noastre pentru piata de GPS din Romania in 2009 putem spune ca ne asteptam la o crestere de 100% comparativ cu 2007”, a mai declarat Anna Janas.

Potrivit acesteia, cele mai bune vanzari inregistrate de Mio in regiune au fost in Polonia, unde au fost comercializate aproxiomativ 150.000 de dispozitive.

Citeste si:

Mio a inaugurat cinci birouri de call center in regiune, in Romania, Polonia, Ungaria, Cehia si Slovacia pentru a le oferi utilizatorilor asistenta tehnica necesara.

„Am deschis pentru inceput birouri de call center in cinci tari: Polonia, Romania, Ungaria, Cehia, Slovacia pentru a oferi acces rapid la informatii si servicii, precum si suport tehnic. Prin apelarea numarului de telefon 031.8107757 clientii pot vorbi cu un consultant specialist care va va furniza informatiile despre promotiile curente, dar si despre locurile de unde puteti achizitiona dispozitivele Mio”, a mai declarat oficialul Mio.

Potrivit acesteia, motivul deschiderii acestor birouri de call center este pentru ca in regiunea Europei Centrale si de Est Mio are o cota de piata foarte bine consolidata.

Principalii competitori ai Mio pe piata din Romania sunt HTC, Eten si Garmin.