Noul program de loialitate aduce beneficii diferentiate in functie de necesitatile clientilor Orange cu abonament: Orange Thank You pentru persoane fizice si Orange Thank You Business pentru companii.

Vechimea abonamentelor clientilor Orange este recompensata pentru prima oara cu posibilitatea alegerii unor numere magice si companii favorite cu care clientii persoane fizice, respectiv companiile, comunica la tarife preferentiale. De asemenea, clientii fideli Orange primesc in continuare minute nationale si minute aniversare.

In functie de vechimea in retea, abonatii Orange persoane fizice isi pot alege pana la 3 numere magice cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fara TVA).

Loialitatea clientilor business este rasplatita cu beneficii din ce in ce mai mari in functie de numarul de ani petrecuti in reteaua Orange. Astfel, companiile pot avea pana la 5 companii favorite cu care pot comunica la tariful preferential de 3 eurocenti/minut (fara TVA). În plus, fiecare client business beneficiaza de reduceri de pana la 70% la valoarea facturata a convorbirilor intre abonamentele companiei, in functie de vechimea abonamentului in retea.

Citeste si:

In functie de valoare facturii, clientii Orange, persoane fizice sau companii, primesc beneficii personalizate pe trei segmente valorice: Silver, Gold sau Platinum. Fiecare categorie cuprinde un set distinct de beneficii precum puncte Thank You, telefoane la preturi speciale, cartele PrePay cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fara TVA), minute in retea, mesaje scrise nationale, minute internationale si minute pentru apelurile primite in roaming.

Toti clientii Orange primesc pachetul de beneficii Plus daca achizitioneaza un telefon la pret Thank You si isi prelungesc contractul de abonament cu 24 de luni. Acesta contine beneficii suplimentare, cum ar fi cartele PrePay, minute in retea, mesaje scrise nationale, minute internationale, minute pentru apelurile primite in roaming sau reduceri la telefonul lunii, in functie de tipul de abonament (persoana fizica sau companie) si de segmentul valoric in care se incadreaza fiecare (Silver, Gold sau Platinum) .

"Orange are acum un program de loialitate amplu care acopera necesitatile fiecarei categorii de clienti, incepand de la un mai bun control al costurilor pana la achizitia de produse la preturi speciale”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania.