“Avem in acest moment inca 40 de intelegeri pentru viitoare magazine Say. Este greu de precizat cu cate magazine vom termina anul 2009 pentru ca acest lucru depinde foarte mult de respectarea datelor de deschidere promise de dezvoltatori dar si de situatia economiei in general”, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii Say

Compania detine in acest moment 80 de magazine si spera sa termine anul 2008 cu o retea de aproximativ 100 de puncte de vanzare.

"Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet", a declarat Mihai Motora, General Manager MCS Communication, compania ce opereaza brandul Say.

Potrivit acestuia, lantul Say s-a dezvoltat atat organic, prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea locatiilor a 46 de magazine Turbo si a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare si se numesc in prezent Say.

Citeste si:

In luna octombie, expansiunea retelei va continua in orasele Slobozia si Petrosani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar si in orase in care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacau, Oradea, Pitesti, Deva si Bucuresti. Investitia in deschiderea unui magazin Say variaza in medie intre 50.000 - 60.000 euro.

Compania a inaugurat un nou magazin la Tg-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din retea si al doilea in acest oras. Magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, opereaza in 37 de orase, fiind localizate, in principal, in cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale si mall-uri.

Princiaplii competitori ai companiei sunt Germanos , Euro-GSM , Avenir-Telecom si Fonomat.