In 2009, AIR (American International Radio Inc.) isi propune sa-si largeasca baza de produse prin includerea solutiilor bazate pe aplicatii, iar ca strategie de marketing, sa ofere pachete de solutii integrate pentru clientii sai, incepand cu evaluarea tehnologica a nevoilor de comunicare pana la proiectarea infrastructurii de programe si aplicatii.

AIR ofera in prezent o gama de produse si servicii de comunicatii ce revolutioneaza mobilitatea si sporesc securitatea.

In 2009, cresterea si succesul considerabil al American International Radio Inc., SUA, vor fi marcate prin construirea continua a parteneriatelor puternice, atat cu partenerii proprii, cat si cu Motorola GmbH.

Integrarea platformei de solutii AIR anticipeaza consolidarea statutului de furnizor principal si a pozitiei de leader pe piata solutiilor de comunicatii.

Citeste si:

Partenerii locali ai American International Radio Inc., SUA, Ageximco, Rokura si Radiomobil au ramas in continuare principalii furnizori ai solutiilor de mobilitate si tehnologie de comunicatii din aceasta regiune, atat pentru institutiile publice cat si pentru entitatile guvernamentale.

Sistemele de comunicatii profesionale reprezinta 23% din totalul afacerilor Motorola la nivel global, sau 8 miliarde dolari.

Portofoliul Motorola GmbH include infrastructura de comunicatii, solutii mobile pentru firme, convertoare digitale, modemuri de cablu, aparate mobile si accesorii Bluetooth.

Motorola GmbH este angajata in furnizarea viitoarei generatii de solutii de comunicatii pentru oameni, afaceri sau guverne. Printre primele 100 companii din lume cu o prezenta si impact mondiale, Motorola are in 2007 vanzari de 36,6 miliarde dolari SUA.