Compania a numit BizSpark “un program construit sa ofere companiilor tinere un ajutor intr-un moment in care creditarea si finantarea se face foarte greu”. De asemenea, ar putea ajuta “semintele” din Silicon Valley cu tehnologie Microsoft si sa creeze viitori clienti pentru producatorul de soft-uri.

Sub acest program, start-up-urile calificate au acces la tehnologia si serviciile Microsoft, cum ar fi SQL Server Enterprise si Windows Server 2008, si un suport de marketing, pentru mai mult de trei ani cu costuri mici sau deloc. De asemenea, Microsoft a lansat BizSpark DB, un site unde start-up-urile se pot prezenta pentru investitori, parteneri si posibili clienti.

Microsoft are nevoie sa se apropie de startup-uri, deoarece noile companii au mai multe optiuni tehnologice ca niciodata.

Citeste si:

“Cu trei ani in care afacerile vor functiona fara sa isi puna problema costurilor pentru soft-uri, speram ca acestea sa se poata concentra in ceea ce ne dorim toti, sa construiasca o afacere de succes si sustenabila”, a declarat Dan'l Lewin, presedinte pentru dezvoltarea afacerilor in cadrul Microsoft.

In mijlocul crizei financiare, alti furnizori din IT au nascocit programe cu care clientii pot continua sa acceseze tehnologie.

Pentru a lansa BizSpark, Microsoft a incheiat parteneriate cu grupuri de dezvoltare si investitii, cum ar fi National Venture Capital Association, European Business Angel Network si Indus Entrepreneurs.