Pachetul UPC 2Play Analogic costa 32 lei pe luna si include programele TV din pachetul de baza analogic si convorbiri gratuite si nelimitate in reteaua UPC oricand si catre alte retele fixe nationale, in afara orelor de varf.
Un alt pachet este UPC 2Play Digital, care permite abonatului acces la 103 canale de televiziune digitala, la care se adauga gratuit pachetul de baza analogic si convorbiri gratuite si nelimitate in reteaua companiei oricand si catre alte retele fixe nationale, in afara orelor de varf.
UPC Romania a inregistrat in cel de-al treilea trimestru al acestui an o scadere de 6% a numarului de clienti pentru serviciile de televiziune, dar pierderea a fost compensata de cresterile inregistrate pe serviciile de telefonie si internet.
Pe segmentul televiziunii prin cablu analogice, operatorul a inregistrat o scadere de aproximativ 15%, de la 1,26 milioane de utilizatori, cat avea in septembrie anul trecut, la 1,07 milioane, cat a raportat in septembrie 2008.
Segmentul de televiziune digitala a inregistrat o crestere de aproximativ 275%, de la 19.600 de clienti, cat erau in primele noua luni ale anului trecut, la 73.300 de clienti, cat a raportat in primele noua luni din acest an. Pierderea de pe analog a fost compensata cu ascensiunea serviciilor digitale pe care compania mizeaza foarte mult, insa nu exista o acoperire semnificativa la nivel national.
In ceea ce priveste serviciile de telefonie fixa, UPC Romania a raportat la sfarsitul lunii septembrie peste 120 de mii de clienti, in crestere cu aproximativ 50% fata de perioada similara a anului trecut.
Principalii competitori ai UPC pe piata romaneasca sunt RCS-RDS, Romtelecom, DTH Television si Max TV.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: