Compania de cercetare a anuntat ca 8,2 miliarde dolari au fost cheltuiti online in timpul primelor 23 de zile ale lunii noiembrie, cu 4% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand 8,5 miliarde dolari au fost cheltuiti online.

Potrivit ComScore, cumparaturile din retail-ul online din perioada de Sarbatori si din perioada noiembrie-decembrie vor stagna fata de anul anterior, inregistrand o scadere semnificativa fata de rata de crestere de anul trecut de 19%.

Cheltuielile e-commerce din perioada Sarbatorilor va fi de 29,2 miliarde dolari, la fel ca cea de anul trecut, se asteapta compania de telecomunicatii Comcast.

Citeste si:

“Bursele aflate in scadere si volatilitatea acestora, declinul preturilor la case, inflatia si piata muncii slabita reprezinta nori negri deasupra consumatorilor pentru acest sezon de Sarbatori”, a declarat presedintele comScore, Gian Fulgoni.

Cheltuielile din retail-ul online din timpul intervalul ianuarie-octombrie a crescut cu 9% fata de aceeasi perioada de anul trecut, la 102,1 miliarde dolari.

Intr-un sondaj efectuat de comScore la inceputul acestei luni printre 500 de consumatori, 33% dintre consumatori au declarat ca nu au inceput inca cumparaturile de Sarbatori, iar cand au fost intrebati daca vor sa economiseasca bani in acest sezon de Sarbatori, 46% au declarat ca ei vor sa cumpere cadouri mai putin scumpe.