Google Inc., compania ce detine cel mai popular motor de cautare pe internet, a anuntat ca va reduce numarul contractelor de munca, fara a face insa concedieri.
Reducerea numarului contractelor de munca, in favoarea celor de colaborare, cu durata determinata, este o practica frecventa pentru realizarea de economii la fondul de salarii.

In acest an, pe fondul economice mondiale, actiunile Google au scazut cu 63%.

“Am incetinit ritmul de angajari, dar inca angajam oameni si continuam sa ne preocupam de acelasi gen de lucruri nebunesti, care ne-au facut cunoscuti”, spune directorul executiv al Google Inc., Eric Schmidt (53), care a fost consilier de campanie al presedintelui ales Barack Obama.

Compania are, in prezent, peste 20.000 de angajati, cu 9.000 mai mult decat in 2006. Din totalul angajatilor, jumatate au contracte de munca, fie ca sunt programatori sau lucreaza ca personal de intretinere. In al treilea trimestru al acestui an, compania a angajat 519 oameni, mult mai putin decat in aceeasi perioada din 2007, cand au inceput sa lucreze pentru Google peste 2.000 de persoane.

Google Inc. a fost infiintata de doi studenti la Universitatea Stanford, Larry Page si Sergey Brin, in 1998, iar in anul urmator avea deja un capital social de 25 de milioane de dolari.

Motorul de cautare Google acceseaza peste 1,3 de miliarde de pagini pe internet. Google raspunde la mai mult de 100 de milioane de cautari pe zi, alocand mai putin de o jumatate de secunda pentru fiecare in parte.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri