Aceasta campanie vine dupa ce liderul pietei de retail de produse electronce si IT&C, Altex a lansat saptamana trecuta o campanie asemanatoare.

„Prin lansarea acestei campanii, invitam clientii nostri, in special in aceasta perioada, marcata de criza financiara, cand cererea pentru produsele IT&C electronice si mai ales electrocasnice este in stricta concordanta cu pretul acestora, sa utilizeze oferta noastra si sa cumpere produsele selectate la preturi mici. Pana la mijlocului lunii februarie, clientii nostri vor putea cumpara o gama variata de produse care vor beneficia de diferite niveluri de reduceri, acestea urcand pana la 60%”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Campania este sustinuta si de oferta de creditare prin 20 de rate fixe, implementata in parteneriat cu Cetelem IFN, prin intermediul careia clientii vor avea posibiltatea sa achizitioneze orice produs in 20 de rate, cu 0% avans si 0% dobanda.

Principalii competitori ai Flamingo International sunt Altex si Domo.