“Vanzarile de smartphone-uri ale Orange au crescut cu 20% in 2008 fata de 2007 si suntem convinsi ca lansarea unor smartphone-uri precum BlackBerry Curve 8900, care imbina cele mai bune servicii de acces e-mail si internet cu capacitati multimedia generoase, va fi extrem de atragatoare pentru clientii nostri," a declarat Razvan Sturza, Product Manager Orange Romania.

Operatorul a lansat alaturi de compania Research In Motion (RIM) BlackBerry Curve 8900. Noul terminal detine aplicatii de telefonie, email, mesaje, organizator, browser web si multimedia, smartphone-ul BlackBerry Curve™ 8900 este prevazut cu suport de conectivitate globala, Wi-Fi si GPS incorporate, un procesor de 512Mhz din noua generatie si un afisaj de inalta rezolutie.

Orange este lider de piata in Romania, cu peste 10,2 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 de milioane de utilizatori pe cinci continente.

La sfarsitul lunii septembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 349 milioane de euro, in crestere cu 7% in al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut.