“Chiar daca anul acesta profitabilitatea CERF-ului nu va fi asemanatoare cu cea din anii precedenti, suntem dispusi sa sustinem acest eveniment pentru a amortiza cheltuielile in maxim cinci ani”, a declarat Dan Voicu, director general al Expotek.

CERF-ul de anul acesta va fi impartit in doua sectiuni, si anume: Business Community, eveniment adresat in principal sectorului business to business, si Digital Life, care este adresat sectorului consumer.

“Schimbarile pe care am decis sa le facem nu sunt influentate de criza, ci de nevoile partenerilor nostri, mai ales ca la nivel international targurile IT&C au inceput sa nu mai aiba succesul de pana acum, trend pe care nu l-am observant si pe piata din Romania. Daca nu ar fi fost criza am fi dorit sa marim dimensiunile CERF-ului. Anul acesta vom avea mai mult de muncit pentru a convinge clientii ca solutiile noastre sunt benefice, mai ales ca bugetele de marketing s-au redus considerabil”, a mai declarat Dan Voicu.

Anul acesta, compania isi va directiona campania de promovare a evenimentului spre comunitatile specializate, iar mediul online va avea un rol semnificativ. Totalul investitiilor in promovarea evenimentului se va ridica la 200.000 de euro, la un nivel asemanator cu cele din 2008.

Anul trecut, peste 120 de companii au detinut standuri in cadrul targului, iar pentru anul acesta Expotek estimeaza un numar asemanator. Pana acum organizatorul CERF-ului a semnat 20 de contracte, insa nu a vrut sa furnizeze detalii despre identitatea acestora.

Citeste si:

Desi, la inceputul acestei luni, Vodafone Romania, cel de-al doilea mare operator de telefonie mobila de pe piata romaneasca, declarase ca nu va mai participa la CERF 2009, in urma noilor propuneri Expotek cele doua companii se afla intr-un dialog activ.

Daca pana anul trecut amenajarea unui stand costa pana la 300.000 de euro (este vorba de standurile operatorilor de telefonie mobile), anul acesta costurile amenajarii ar putea sa scada cu 50%.

Anul acesta, Expotek asteapta ca numarul vizitatorilor sa fie asemanator sau chiar sa il depaseasca pe cel de anul trecut, cand au fost prezente peste 55.000 de persoane, insa pentru 2009 compania se asteapta la o crestere a calitatii publicului. Suprafata de desfasurare a evenimentului va fi de 12.500 de mp, dintre care 2.500 mp vor reprezenta suprafata de desfasurare a evenimentului dedicat sectorului corporate.

Anul trecut, compania a realizat venituri de 1 milion de euro, iar pentru 2009 se asteapta la venituri asemanatoare in conditiile in care SIAB 2009 nu se va mai desfasura in conditiile in care compania asigura managementul tehnic si de vanzari.