“De la lansarea serviciilor DVR pe piata romaneasca, aproximativ 4.000 din cei 100.000 de clienti ai serviciilor de televiziune digitala au aderat la acest tip de servicii. In prezent, serviciile digitale ale UPC sunt prezente in 20 de orase, iar pana la sfarsitul acestui an estimam ca vom mai acopri inca 10”, a declarat Severina Pascu, Chief Financial Officer al UPC Romania.

In ceea ce priveste segmentul de Internet broadband, CFO-ul companiei este de parere ca dezvoltarea acestui segment depinde si de evolutia creditelor de consum care influenteaza dezvoltarea pietei IT.

Compania a lansat o a doua platforma digitala, iar pana la sfarsitul acestui an clientii din Romania ar putea beneficia si de alte servicii, cum ar fi posturi de televiziune transmise in high definition (HD).
Cu DVR clientii UPC pot inregistra si stoca pana la 65 de ore (sau 160GB) si, de asemenea, pot opri, derula si relua emisiuni transmise in direct.

Bucurestiul este cea mai importanta piata pentru operator datorita posibilitatilor financiare mult mai ridicate decat in celelalte zone ale Romaniei unde compania este prezenta.

Citeste si:

In trimestrul incheiat la 30 septembrie 2008, UPC Romania avea un portofoliu de 225.300 de clienti, in crestere cu 42% fata de perioada similara a anului 2007, cand compania avea 157.700 de clienti.

Pe segmentul televiziunii prin cablu analogice, operatorul a inregistrat o scadere de aproximativ 15%, de la 1,26 milioane de utilizatori, cat avea in luna septembrie a lui 2007, la 1,07 milioane, cat a raportat in septembrie 2008.

Compania are in acest moment aproximativ 1.600 de angajati, dupa ce anul trecut UPC Romania a facut restructurari, insa anul acesta nu va sista angajarile, acestea facandu-se intr-un ritm mai redus fata de alti ani .

Principalii competitori ai UPC Romania sunt RCS&RDS, Romtelecom, DTH Television si AKTA.