Konica Minolta Business Solutions Romania, filiala producatorului japonez de echipamente de birotica, a raportat in 2008 o crestere de 10% a afacerilor, la 18 milioane de euro.
“Pentru 2009 ne dorim o crestere de pana la 10%, dar depinde, evident, de evolutia pietei. Daca aceasta va stagna sau chiar va scadea, speram sa atingem cifrele din 2008”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general al Konica Minolta in Romania, Helmut Ignat.

Konica Minolta a comercializat anul trecut peste 7400 unitati de imprimante si multifunctionale, iar pentru 2009, compania si-a propus sa depaseasca 8000 de unitati. Potrivit lui Helmut Ignat, anul 2008 s-a caracterizat printr-o scadere a preturilor la imprimantele low-end, principalul factor care va genera si anul acesta mariri de preturi fiind cursul de schimb in crestere.

“Pana anul trecut, piata de printing era o piata cu o dinamica spectaculoasa si cresteri pe masura. Criza financiara va diminua probabil din ritmul de crestere. Clientii au inceput inca de anul trecut sa se orienteze in special asupra echipamentelor all-in-one, care dispun de functionalitati multiple si au costuri de exploatare scazute. Estimam ca aceasta tendinta se va mentine si pe parcursul acestui an”, a declarat Ignat.

Deocamdata, in cazul Konica Minolta, procentul de vanzari catre sectorul corporate nu este foarte mare, dar reprezentantii companiei spera ca va creste, intrucat oferta companiei pentru acest sector include, pe langa echipamente, si solutii pentru managementul complet al documentelor, monitorizare de costuri, securitate a informatiilor.

In 2008, filiala producatorului japonez de echipamente de birotica Konica Minolta a lansat in total peste 20 de produse – imprimante si multifunctionale laser, atat alb negru, cat si color.

Principalii competitori ai Konica Minolta pe piata romaneasca sunt Canon, Xerox, HP, Epson si Lexmark

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri