Pachetul de asistenta pe trei niveluri acopera transferul de continut in magazinele Orange, asigurarea prin servicii de copii de rezerva/sincronizare date si reciclarea pentru telefoanele respective. Conceput pentru a oferi asistenta clientilor pe intreaga durata a relatiei lor cu Orange, este prima solutie de asistenta cu adevarat completa oferita in prezent de un operator din Europa in sectorul telecomunicatiilor.

Clientii pot plati fie un tarif unic initial, fie un abonament lunar. Operatorul nu a comunicat inca planurile tarifare.

Atunci cand un client achizitioneaza un telefon nou de la un magazin Orange, operatorul ii propune efectuarea transferului de continut de pe vechiul telefon.

Clientii mai pot opta pentru realizarea periodica a unor copii de rezerva a contactelor si a continutului pe un server Orange. Programul Orange Care mai prevede incurajarea reciclarii telefoanelor vechi.

Citeste si:

Serviciul va fi disponibil si pentru clientii altor operatori de telefonie mobila, care vor putea sa isi transfere continutul de pe un mobil pe altul sau sa isi recicleze telefonul.

Serviciile de asigurare vor fi disponibile la Orange in Franta, Marea Britanie, Polonia si Elvetia si vor fi lansate in urmatoarele doua luni de catre diviziile din Spania, Belgia, Romania si Slovacia.

Celelalte solutii Orange Care - serviciile de copii de rezerva si reciclare - vor fi lansate incepand cu trimestrul al doilea al anului 2009.