CAS PIA este un serviciu CRM oferit pe baza unui abonament lunar, prin accesarea unei platforme online. Solutia se adreseaza IMM-urilor cu activitate de distributie, retail, servicii, media etc si, prin functionalitatile sale, sprijina activitatea departamentelor Vanzari si Marketing.

"In conditiile actuale ale pietei, eficientizarea proceselor de vanzari si marketing este esentiala pentru cresterea sanatoasa a unei firme. Solutiile SaaS permit reducerea semnificativa a costurilor, cu investitii minime si recuperabile pe termen foarte scurt. Pentru un IMM cu 50 de utilizatori, costurile si durata implementarii unui CRM in varianta standard ajung la 25.000 euro, respectiv 5 saptamani, in timp ce un abonament la solutia CAS PIA , CRM –ul de tip SaaS propus de Sistec, reduce costurile la 10 euro de utilizator pe luna", declara Marius Capraru (foto), CEO Sistec.

Solutia CAS PIA a fost dezvoltata folosind tehnologiile web curente (Ajax, Web 2.0) si functioneaza pe orice sistem de operare, accesul in aplicatie realizandu-se printr-un browser de Internet. Aplicatia este gazduita pe serverele Sistec, astfel ca investitia in echipamente hardware a beneficiarului este zero.

"Clientul nu investeste in licente, are nevoie numai de acces la Internet. In momentul in care se aboneaza la acest serviciu, compania primeste cate un user si o parola de acces pentru fiecare utilizator. Practic, CAS PIA cuprinde toate functionalitatile standard ale unui CRM, dar este disponibil online" ,adauga Marius Capraru.

Sistec a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, cu o crestere de 28% fata de 2007.