Interesul pentru retele sociale a crescut de patru ori mai repede decat celelalte sectoare de top, mai anunta raportul.
In Marea Britanie, la fiecare sase minute, un utilizator obisnuit acceseaza o retea sociala, mai releva raportul.
“Retelele sociale au devenit o parte fundamentala a experientei online globale”, a declarat John Burbank, directorul executiv al Nielsen Online.
“Fenomenul «retea sociala» va continua sa se modifice nu doar in peisajul online global, dar si in experienta consumatorilor”, a adaugat acesta.
Nielsen masoara interesul din categorii dupa procentajul audientei web care cu regularitate viziteaza astfel de site-uri. Ultimele statistici arata ca 65,1% din utilizatorii web folosesc e-mail-ul, iar 66,8% acceseaza site-urile de retele sociale.
Acest lucru inseamna ca aproape la fiecare 11 minute un utilizator web online isi petrece timpul pe unele dintre site-urile din categoria “Comunitati de Membrii”, care include site-urile de retele sociale si blogging.
Dintre aceste site-uri, Facebook are cea mai ridicata medie de timp petrecuta pe site per utilizator, mai arata raportul.
Cercetatorii au mai descoperit ca site-urile de retele sociale sunt gestionate pentru a castiga o paleta mare de utilizatori web. Segmentul cu cea mai mare crestere de utilizatori care s-au logat pe site-urile de retele sociale in ultimul an au fost persoane cu varste cuprinse intre 35 si 49 de ani.
Potrivit raportului, aproape un sfert dintre utilizatorii Facebook au varsta ce depaseste 50 de ani. De asemenea, din ce in ce mai multi utilizatori vor sa acceseze si sa actualizeze conturile lor de pe telefonul mobil.
Studiul mai releva faptul ca Facebook a inregistrat o cota de crestere a numarului de utilizatori cu 168%, in timp ce LinkedIn a raportat o crestere de 137%.
Din studiu mai reiese ca anul trecut doua treimi din utilizatorii de Internet din intreaga lume au vizitat un site de retele sociale. In acest segment Facebook este lider, dupa ce trei din zece utilizatori de Internet au vizitat lunar site-ul.
Nielsen a concluzionat ca trecerea la activitatea sociala online va avea efecte profunde asupra companiilor de publicitate. De exemplu, retelele sociale reduc din timpul petrecut in alte activitati online ceea ce ar insemna un declin in trafic pentru site-urile care sunt sponsorizate, anunta Nilsen.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: