“In timpul ultimului an, putem vedea ca Internetul mobil a evoluat de la o activitate ocazionala la un obicei zilnic al vietii noastre”, a declarat Mark Donovan din cadrul comScore. “Acest lucru subliniaza cresterea importantei pentru mediul mobil dupa ce consumatorii au devenit mai increzatori in telefoanele mobile pentru a accesa informatiile utile si actuale”, a mai adaugat acesta.

ComScore a mai anuntat ca numarul utilizatorilor de Internet mobil s-a dublat in luna ianuarie si vor continua sa creasca exponential in viitor. Crestere popularitatii pentru smartphone-uri, pe care multi posesori le folosesc pentru a accesa Internetul, a ajutat, de asemenea, la o abordare a Internetului mobil.

Site-urile de retele sociale si blog-urile au inregistrat o crestere de 407% in accesul zilnic al americanilor. Stirile raman cel mai popular continut accesat de pe telefoanele mobile in Statele Unite, cu 22,4 milioane de utilizatori zilnici.

Mai multi furnizori de servicii pentru telefoanele mobile renunta la planurile de minute publicitare si se vor axa mai mult pe pachetele de date prin SMS si Internet.


Cresterea popularitatii Internetului mobil a atras, de asemenea, interesul companiilor de publicitate, care acum vor sa testeze si sa investeasca in aceasta piata tanara.


“Marketing-ul mobil este un adapost in fata recesiunii datorita faptului ca numarul de utilizatori al telefoanelor mobile continua sa creasca si vor continua aceasta tendinta”, a declarat Alexandre Mars din partea Mobile Publicis Groupe.