Segmentul jucariilor a avut aproximativ aceeasi rata de crestere, iar zona de papetarie&office a inregistrat o usoara scadere in luna ianuarie, vanzarile fiind sustinute si de perioada back to office.

Pe parcursul anului trecut, vanzarile dol.ro au avut acelasi trend de crestere, mai putin segmentul IT, care a inceput sa aiba o evolutie descrescatoare incepand cu partea a doua a anului.

In aceasta perioada, clientul Diverta Online s-a intreptat spre produsele cu discounturi, astfel incat numarul de comenzi a inceput sa fie in crestere. Aproximativ 30% dintre acestia revin pe site pentru o noua sesiune de achizitie, arata reprezentantii dol.ro.

"Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii. In acest sens, avem in vedere o abordare a vanzarilor printr-o noua strategie de marketing, care pune accent pe o segmentare riguroasa a consumatorilor si identificarea nevoilor fiecarui segment", declara Alina Balan, E-Commerce Manager Diverta Online.

Astfel, pentru anul in curs, managerul Dol.ro estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor, in conditiile actualei crize economice. "Focusul este pe atragerea unui trafic de calitate", spune aceasta.

Pentru sarbatorile de Paste, Diverta Online pregateste o serie de promotii si oferte, in urma carora se asteapta o crestere a vanzarilor mai mari decat media din primul trimestru.

Dol. ro, platforma online a lantului de magazine Diverta, estima anul trecut ca va comercializa produse in valoare de 600.000 euro, adica 1% din vanzarile totale ale lantului si ca va ajunge sa genereze, in 2009, aproximativ 10% din vanzarile Diverta.

In plus, Octavian Radu, fondatorul grupului RTC, din care face parte si Diverta, estima in octombrie 2008 ca dol.ro va reprezenta, in doi ani (2010), circa 20% din afacerile intregului lant Diverta.

Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele oficiale ale vanzarilor retelei Diverta vor fi anuntate in cursul acestei luni.