Cea mai mare casa de discuri - Universal Music - si site-ul de clipuri video YouTube au incheiat un acord privind lansarea unui nou serviciu online de muzica, scrie Financial Times.
Serviciul numit Vevo este de asteptat sa fie lansat in acest an si va gazdui intreaga colectie de clipuri Universal, precum si continut de la artisti. Fanii vor putea folosi clipurile in propriile site-uri.

De asemenea, alte companii importante ar putea semna initiativa, care face parte dintr-un efort de a controla fluxul de copii neautorizare ale clipurilor care circula pe Internet, de pe urma carora nu sunt produse venituri.

Un astfel de continut va fi disponibil pe YouTube prin canalul Vevo si pe site-ul Vevo.com, care, de asemenea, va contine un player video construit cu tehnologia YouTube. Cele doua compani vor imparti venitul provenit din publicitate, insa nu au oferit mai multe detalii.

Cele doua grupuri si-au reinnoit parteneriatul care permite utilizatorilor YouTube sa foloseasca inregistrarile Universal in clipurile postate pe site. In decembrie, Warner Music a renuntat la un acord de licentiere similar, sustinand ca YouTube nu a compensat adecvat artistii.

“Vevo va avea o pozitie unica pentru a transforma aceasta oportunitate si speram la o dezvoltare a site-ului pentru a deveni destinatia premium cu continut video online de muzica”, a declarat Doug Morris, presedintele si CEO-ul Universal.

Eric Schmidt, CEO-ul Google, a subliniat abilitatea grupului de a folosi tehnologia sa pentru a genera venituri pentru continutul proprietarilor.

“Tehnologia a permis fanilor sa descopere muzica in nenumarate modalitati, in timp ce creeaza noi oportunitati de afaceri pentru artisti si case de discuri”, a adaugat Schmidt.

Canalul Universal de pe YouTube, pe care Google l-a declarat cel mai urmarit canal de pe site, a fost lansat de cele doua companii in anul 2006 si a generat mai mult de 3,5 miliarde de vizualizari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri