Abordarea brief-ului a plecat de la premiza ca noul Sony Ericsson Walkman transforma tot ce te inconjoara, anuland zgomotul orasului. Astfel, sunetul melodiilor atinge perfectiunea si se distileaza in stari sufletesti, oferindu-ti senzatia ca te afli intr-un studio de muzica.

Pentru a realiza acest proiect, Saatchi & Saatchi Bucuresti a participat la un pitch global desfasurat in cadrul retelei Saatchi & Saatchi.

“Saatchi & Saatchi Bucuresti a demonstrat din nou ca, intr-o lume caracterizata de globalizare, nu conteaza tara din care lucrezi, ci forta ideii. Executiile pentru Sony Ericsson Walkman ne arata, o data in plus, ca putem dezvolta local campanii competitive, de nivel international”, a declarat Jorg Riommi, Creative Director, Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi Bucuresti / Frankfurt:

Creative Directors: Jorg Riommi, Daniela Nedelschi
Executive Creative Directors: John Pallant, Roger Kennedy, Burkhart Von Scheven, Thomas Kanosfky
Copywriter: Irina Popp
Art Director: Lucian Cernat
Photography & CGI: Carioca, Bucuresti
Client Service: Amir Mirshahi, Cristina Popescu
Producer: Vitalie Brega