De asemena, Cosmote a anuntat ca media minutelor de utilizare pentru segmentul corporate a crescut si ea cu 67% pentru primul trimestru din 2009, fata de cea de anul trecut.

"Segmentul corporate constituie una dintre prioritatile companiei in anul 2009, dupa ce anul trecut s-a implementat o strategie concentrata in ceea ce priveste produsele, serviciile si forta de vanzari. Anul trecut, Cosmote a reorganizat si extins activitatile de vanzari directe pentru a raspunde mai bine nevoilor companiilor mici si mijlocii pe de-o parte, dar si marilor conturi. Colaborarea cu Romtelecom a contribuit de asemenea la extinderea acestei categorii de clienti", a declarat directorul de vanzari si relatii cu clientii al companiei, Nickolaos Choumis.

Cosmote Romania a raportat pentru primul trimestru al acestui an un profit inainte de deprecieri si amortizari (EBITDA) de circa 13 milioane de euro si o crestere a numarului de clienti cu 44%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Numarul utilizatorilor Cosmote a crescut cu 44,1% comparativ cu primul trimestru al anului 2008, in prezent ajungand la peste 6,1 milioane, ce corespunde unei cote de piata de 23%. De asemenea, ponderea abonatilor a ajuns la 20% din totalul clientilor, inregistrand un avans de 62% comparativ cu primul trimestru al anului 2008.

Operatorul de telefonie mobila Cosmote Romania face parte din grupul elen de telecom OTE si activeaza pe piata din Romania din anul 2005.

De asemenea, OTE a anuntat o crestere a profitului net cu 89% in primul trimestru pana la 267 milioane euro. Compania elena a anuntat ca vanzarile au scazut in primul trimestru cu 5,4%, la 1,45 miliarde euro, in contextul in care intensificarea competitiei din sectorul telefoniei mobile si al telefoniei fixe a afectat veniturile.