Gigaset Communications GmbH, marca inregistrata a Siemens AG, are un nou director executiv (CEO) si responsabil pentru marketing, vanzari si managementul produselor, in persoana lui Jose Costa e Silva (foto), care urmareste in continuare dezvoltarea sectorului de voice business.
In plus, Andreas Schleicher este noul sef al departamentului financiar (CFO) si se ocupa de finantele companiei, departamentul de IT si cel judiciar, iar Martin Streb este seful departamentului operational (COO) si este responsabil pentru achizitii, managementul consumabilelor si productie, precum si pentru departamentul de cercetare si dezvoltare si managementul calitatii.

Prin reinnoirea echipei manageriale, compania, care dezvolta, fabrica si isi scoate pe piata produsele sub marca Siemens Gigaset, isi intareste pozitia pe piata internationala. Dupa ce Siemens AG a vandut un procent de 80,2% din actiunile sale in toamna trecuta, Gigaset Communications isi continua strategia riguroasa de transformare intr-o companie independenta, de marime medie si cu prezenta globala.

Ca director executiv, Jose Costa e Silva (49 ani) este responsabil in continuare pentru vanzari la nivel global, marketing si managementul Produselor.

"Orientarea noastra este in voice business. Prin aceasta viguroasa reinnoire a companiei, vom continua sa ne crestem pozitia pe piata, chiar si pe cele internationale", spune Jose Costa e Silva.

Gigaset Communications Austria GmbH este marca inregistrata a Siemens AG. Compania, cu sediul central in München, Germania, distribuie produse sub brandul Siemens Gigaset, iar portofoliul include retele fixe de telefonie, sisteme Voice over IP, routere, gateway-uri, solutii software, dar si sisteme WIMAX si produse home media.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri