Cotiso Hanganu, Managing Partner la Q&Q Info, a declarat ca solutiile QlikView de analiza si optimizare a afacerii (BI) ocupa in acest segment o cota de piata de aproximativ 50%, ca numar de clienti, si se asteapta la o crestere a acesteia pe fondul crizei financiare care impinge companiile catre eficientizarea proceselor decizionale.

De asemenea, reprezentantul Q&Q Info a declarat ca in acest an piata locala de Business Intelligence ar putea avea o crestere de 30% fata de anul trecut, cand era estimata la aproximativ sapte milioane euro.

“Piata de business intelligence ar putea avea in acest an o crestere de 30% datorita companiilor care odata cu declansarea crizei economice globale au inceput din ce in ce mai mult sa puna accent pe eficientizare operatiunilor”, a declarat Cotiso Hanganu.

In continuare, principalii clienti pentru aplicatiile QlikView provin din mediul privat, desi se resimte o crestere venita din sectorul public care se confrunta cu dificultati de adaptare, a adaugat managerul Q&Q Info.

QlikTech, compania specializata in domeniul aplicatiilor Business Intelligence, prezenta in Romania prin partenerii Q&Q Info, Relevance si Winfo, a lansat cel mai nou instrument de analiza si optimizare a afacerilor, QlikView 9. Ceea ce aduce nou ultima versiunea a QlikView este faptul ca poate fi folosita prin intermediul netbook-urilor si al telefoanelor mobile si poate fi folosita gratuit pentru utilizare personala.

QlikView ajuta la monitorizarea, structurarea si analiza unui volum de date din domenii precum vanzari, marketing, aprovizionare, finante, resurse umane, productie, administratie publica sau IT.

Compania QlikTech este prezenta in 95 de state si are peste 11.100 clienti si isi propune pentru acest an o crestere a operatiunilor cu peste 50% la nivel mondial. In porfofoliul QlikTech prin intermediul partenerilor sai se afla companii precum eMAG, Luxten, Rompetrol, Vodafone, Carrefour, Ursus Breweries, GDF-Suez Energy si Baumix.