“In 2008 ne-am dublat bugetul alocat pentru mediul online, comparativ cu 2007. Anul acesta alocam cu 60% mai multi bani in online, decat in 2008. Investitiile vor depinde de evolutia pietei si de campaniile de comunicare ce vor avea loc. Urmarim canalele media care sunt cele mai eficiente si care targeteaza cel mai bine publicul tinta”, a precizat Robert Anghel (foto), prezent in cadrul evenimentului DigiCafe, organizat de F5-compania de web a grupului Realitatea Catavencu.

Orange Romania a inregistrat in primul trimestru al acestui an venituri de 264 milioane de euro, in scadere cu 14,1% comparativ cu primul trimestru al anului precedent.

Pe de alta parte, in primul trimestru al anului 2009, numarul de clienti Orange a inregistrat o crestere de 1,1% comparativ cu perioada similara a anului precedent, la 10.118.000 clienti.

Anul acesta, un obiectiv prioritar il reprezinta dezvoltarea serviciilor de Internet mobil broadband, care continua sa creasca in conformitate cu strategia de date mobile a Orange Romania. Astfel, in primul trimestru al anului 2009, Orange avea 1.889.000 de clienti broadband, o majorare cu 81% fata de primul trimestru al anului anterior.

La sfarsitul lunii decembrie 2008, Orange Romania raporta afaceri de 1,31 miliarde de euro, in crestere cu 6,2% fata de valoarea veniturilor la sfarsitul anului 2007.

Valoarea totala a pietei de publicitate online in 2008 a fost de 72.417.533 lei (aproximativ 19,66 mil. euro), in crestere cu 70% fata de anul anterior, conform celei mai recente editii a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers.

Nivelul de optimism si importanta celui mai recent raport despre publicitatea online

Nivelul de optimism si importanta celui mai recent raport despre...