Potrivit unui nou raport Nielsen, grupul de site-uri detinut de Google pastreaza cea mai mare audienta in Statele Unite, acumuland 155,6 milioane de utilizatori unici.

Motorul de cautare este urmat de Microsoft, Yahoo si AOL. Proprietatile online ale News Corp au depasit Facebook in termenii vizitatorilor unici.

Topul primelor opt cele mai vizitate site-uri a ramas neschimbat fata de luna mai, in timp ce Apple (pozitia 9) a depasit Amazon, fiecare avand in luna iunie cate 59,7 milioane si respectiv 59,6 milioane vizitatori.

Toate site-urile cuprinse in top au resimtit o crestere a audientei fata de luna anterioara, insa timpul petrecut de fiecare utilizator s-a modificat. Facebook, cu o medie a timpului petrecut per utilizator de patru ore, 39 minute si 33 secunde, a depasit AOL si Yahoo, care in luna mai erau liderii in acest segment.

De asemenea, Facebook a depasit media de timp petrecuta pe site-urile Google (2,5 ore), precum si al eBay (78 minute) sau Apple (79 minute).

Facebook a anuntat ca are 200 milioane de utilizatori activi, ceea ce inseamna ca acestia petrec mai mult de un miliard de ore conectati pe site.

Timpul petrecut pe site-urile AOL a scazut dramatic la aproximativ doua ore, 43 de minute, comparativ cu 3,5 ore in luna mai, in timp ce durata petrecuta de utilizatori pe site-urile Yahoo a fost asemanatoare, de trei ore si 15 minute.