Yahoo ofera consumatorilor posibilitatea de a selecta si de a construi o versiune mult mai personalizata a paginii de start. Utilizatorii vor putea sa acceseze eBay, Facebook si Twitter prin intermediul homepage-ului (n.r. - pagina de start).

Potrivit companiei, o treime dintre aplicatii vor fi disponibile in partea stanga a paginii sub forma unei sectiuni personalizate numita My Favorites.

Yahoo a anuntat ca pagina de start va pune laolalta “tot ceea ce il intereseaza pe utilizator”, indiferent daca acest continut face parte din grupul Yahoo sau nu.

Pagina de start a fost unul din primele lucruri pe care noul directorul executiv, Carol Bartz, l-a cerut sa fie schimbat. Executivul a declarat ca aceasta miscare vine atat pentru nevoia de actualizare, cat si pentru nevoia de utilitate.

Yahoo nu a mai modificat pagina de start din 2006, chiar daca moda printre paginile web s-a schimbat in tot acest timp. Site-ul este vizitat de 340 milioane utilizatori lunar.

Lucrurile ar putea sa se schimbe daca Yahoo semneaza un acord cu Microsoft. Printr-un acord cu producatorul de software Yahoo va putea sa difuzeze propriile reclame ce vor fi afisate in aplicatii adiacente rezultatelor de cautare si ar putea ajuta compania sa obtina mai multe venituri din operatiunea de cautare.

In timp ce Bartz ar putea grabi dezvoltarea paginii de start, pentru inceput lansarea va fi facuta doar intr-o versiune beta.

Noua pagina a Yahoo va fi lansata de saptamana viitoare in Regatul Unit, Franta si India, in Spania si Mexic luna viitoare, in timp ce in Asia va fi lansata peste un an, a anuntat Yahoo.

Yahoo si Microsoft, foarte aproape de incheierea unui acord

Yahoo si Microsoft, foarte aproape de incheierea unui acord