Compania a inregistrat in al doilea trimestru din 2008 un profit net de 131,2 milioane dolari. Yahoo mizeaza acum pe vanzari intre 1,45 si 1,55 miliarde dolari, in trimestrul care a inceput deja, potrivit NewsIn.

Yahoo se confrunta cu o scadere drastica a cheltuielilor pentru publicitatea online si cu o competitie acerba din partea Google Inc, care are cel mai popular motor de cautare.

Yahoo a incercat sa isi mareasca profitul prin disponibilizari si inchiderea unora dintre paginile de internet detinute. De asemenea, si-a reconfigurat pagina de web, pentru a atrage mai multi utilizatori. (Citeste si Yahoo isi schimba pagina de start dupa trei ani)

Microsoft a vrut initial sa cumpere Yahoo! pentru 47,5 miliarde dolari, dar membrii consiliului director au refuzat oferta, din cauza pretului prea mic.

Carl Icahn, care detine un pachet de 5,4% din actiunile Yahoo! si este membru al consiliului de administratie, a sprijinit oferta ulterioara a Microsoft pentru cumpararea activelor de publicitate ale Yahoo! pentru un miliard de dolari si garantii pentru inca 2,3 miliarde dolari in venituri anuale, timp de cinci ani.

Potrivit ultimelor discutii, Microsoft ar controla motorul de cautare Yahoo!, in timp ce Yahoo! s-ar ocupa de publicitatea online pentru Microsoft.

Exista speculatii pe piata conform carora in urma unui acord Yahoo! ar primi initial 3 miliarde dolari si un procentaj important din veniturile generate de cautari.

Directorul executiv al Yahoo!, Carol Bartz, care a preluat conducerea companiei de la Jerry Yang, a confirmat in mai ca cele doua companii poarta discutii pentru o colabore in domeniul motoarelor de cautare.

Bartz a declarat ca Yahoo! isi va uni fortele cu dezvoltatorul de software daca pretul este corect, iar compania sa va avea inc ontinuare acces adecvat la datele de cautare.

Yahoo isi schimba pagina de start dupa trei ani

Yahoo isi schimba pagina de start dupa trei ani